Waardering over Colaris, J.W., Ziekenhuis Erasmus MC - Centrum - Rotterdam op 11 maart 2018

9.5
  • Orthopedie

Dr Colaris heeft mij geopereerd aan een bovenarm fractuur. Ik was al eerder in het buitenland aan mijn arm geopereerd, maar dat heelde al 7 jaar niet. Ook ervoer ik veel pijn. Ten einde raad bezocht ik meerdere artsen. Een kennis raadde mijn dochter dr Colaris aan. Dankzij het geduld en begrip van dr Colaris overwon ik mijn angst om nogmaals geopeerd te worden. Afgezien van zijn expertise gaf me veel vertrouwen door onder andere te zeggen dat hij me zou opereren alsof hij zijn eigen moeder opereert. Ook zijn team was erg vriendelijk en begripvol. Ik ben erg tevreden over de operatie en de nazorg. Een half jaar later is mijn bot nu zichtbaar aan het helen en ook ben ik verlost van mijn chronische pijn. Kortom, een geweldige arts!

Bent u of werkt u voor Colaris, J.W.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.