Waardering over Colen, S., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Arnhem - Arnhem op 20 november 2017

Geopereerd aan hallux valgus door dr. Colen. Diverse malen telefonisch contact gehad voor informatie over kliniek, vergoeding, wachtlijst etc. Iedere keer heel behulpzaam en vriendelijk in alle rust beantwoord. Binnen 1week had ik 1e consult. Tijdens consult, duidelijk en in gewone simpele bewoordingen gesprek over operatie en nazorg. Binnen 1 week kon ik geopereerd worden. Operatie vond plaats in Ede. Ontspannen sfeer, waar de patiënt centraal staat in de zorg. Mooie moderneziekenhuis kamers. Dag na operatie werd ik gebeld hoe het met mij ging door verpleegkundige. Nazorg door dr. Colen ook zeer prettig. Drie dagen na operatie, 1e controle. Waar verloop van operatie werd besproken en röntgenfoto getoond.  Mocht hechtingen bij huisarts laten verwijderen. Wel belde hij enige dagen na verwijderen, hoe het met mij gaat. Omdat er twijfel was, kon ik dezelfde dag langskomen om de wond te laten controleren. Een kliniek en behandeling waar patiënt en vakwerk centraal staat. Een aanbeveling deze kliniek, wat een positief verschil met de gevestigde ziekenhuizen met lange wachtlijsten en arrogante doktoren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Colen, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.