Waardering over Daas, A. den, Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 29 augustus 2018

1.6
  • Artrose

heb de orthopeed niet gezien of gesproken. Alles werd afgehandeld door arts i.o. die op zich alles prima deed 'maar moest overleggen met orthopeed' over verdere behandelingslijtage werd ook geconstateerd door foto en arts i.o. maar ik werd afgescheept met 3 mnd voedingssupplement en minder traplopen. Nu ben ik zelf al 36 jr werkzaam als fysiotherapeut en weet een en ander van aandoeningen maar deze behandeling'' was te triest voor woorden zo slecht! Nog nooit heb ik zoiets onbeschofts meegemaakt in de gezondheidszorg. Deze orthopeed raad ik niemand aan!

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

geplaatst op 29 augustus 2018

Wij betreuren het dat u een negatieve ervaring heeft gehad bij OCON.
Graag komen wij met u in contact. U kunt bellen met J. Ekkel, management assistent OCON: 088-708 50 51 of mailen naar management@ocon.nl

Bent u of werkt u voor Daas, A. den? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.