Waardering over Deenik, A.R., Ziekenhuis HMC Bronovo - Den Haag op 6 januari 2015

3.8
  • Bindweefselaandoeningen
  • Orthopedie

In september 2013 heb ik een schouderoperatie bij hem laten doen voor een gescheurde pees door een val. later kreeg ik echter nog meer pijn. Nadat ik zelf een scan heb laten maken, bleek dezelfde pees nog erger gescheurd te zijn en zelfs een 2e pees te zijn beschadigd. Hierna op consult bij hem geweest waarbij hij zelf toegaf geen specialist te zijn voor pees en spier maar voor botten! Waarom zei hij dat niet ervóór? Nu alleen sorry zeggen is te gemakkelijk. In September 2013 he made a shoulder surgery for a ruptured tendon by a fall. But later I got even more pain. After I've had a scan, the same tendon turned out to be even worse and even a 2nd tendon was damaged. In a consult with him, he admitted he was not a specialist for tendon and muscle but for bones! Why he did not said this before? Now only say sorry is too easy.

Bent u of werkt u voor Deenik, A.R.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.