Waardering over Dekkers, G.H.G., Ziekenhuis Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 7 mei 2018

2.1
  • Kniebandletsel
  • Orthopedie

We kwamen bij dokter Dekkers om een uitslag te bespreken van een mri maar dat gebeurde niet. Er werd niet geluisterd maar afgewerkt. Op naar de volgende klant. We wisten uiteindelijk nog niet waar we aan toe waren. Toen mijn dochter van 15 een vraag stelde wilde hij geen discussie aangaan. Hup naar de volgende klant. Wij schrijven zelden reviews maar deze was o.i. hard nodig. We voelden ons niet serieus genomen. Het zoveelste nummer.

Reactie van/namens Ziekenhuis Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond

We zien dat u niet tevreden bent over de behandeling door deze orthopeed. We gaan graag in gesprek met u. Mocht u uw verhaal nader willen toelichten, kunt u contact opnemen via communicatie@lzr.nl of tel. (0475) 38 2236.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dekkers, G.H.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.