Waardering over Deurzen, D.F.P. van, Ziekenhuis OLVG, locatie Oost - Amsterdam op 1 augustus 2018

• Orthopedie

Ik ben bij dr. van Deurzen terecht gekomen door een verwijzing van mijn Fyriotherapeut. In de wintermaanden werk ik in Oostenrijk als Ski en Snowboardleraar en door een ongeluk kreeg ik problemen met mijn schouder. Naarmate hij steeds vaker uit de kom schoot, door een onverwachtse/verkeerde beweging, besloot ik verdere stappen te ondernemen. Na verschillende onderzoeken te hebben gedaan, Röntgen en Echo, kwam er als uitslag uit het onderzoek; een kapotte schouderkom. Dr. van Deurzen heeft mij verteld van de mogelijkheden die er voor mij waren en wij kwamen samen vrij snel tot de conclusie dat het een operatie moest worden. Ofwel een scopie, of een Latarjet operatie. Dr. van Deurzen heeft mij duidelijk verteld welke voordelen en nadelen er aan welke operatie zaten. Na zelf verder onderzoek te doen over de manier van opereren en natuurlijk in overleg met dr. van Deurzen zelf, besloot ik om voor de Latarjet operatie te gaan. Doordat de kans op het terugkeren van de klachten aanzienlijk minder was bij de Latarjet operatie dan bij de scopie, heeft dat uiteindelijk doen besluiten om voor de Latarjet operatie te gaan. Nu, inmiddels bijna 2 maanden later, heb ik geen moment spijt gehad van mijn keuze. Ik heb er veel vertrouwen in dat ik over een tijdje weer normaal met mijn schouder kan functioneren en aankomende winter weer kan afreizen naar Oostenrijk om daar mijn werk te kunnen uitvoeren. Dit vergt echter nog wat tijd en training! Concluderend kan ik niet anders dan zeer tevreden zijn met de gang van zaken rondom mijn operatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deurzen, D.F.P. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.