Waardering over Deurzen, D.F.P. van, Ziekenhuis OLVG, locatie Oost - Amsterdam op 19 oktober 2019

• Ouderengeneeskunde en sociale geriatrie

In nov. '18 en juni '19 aan beide schouders (bot op bot) een volledige reguliere prothese gekregen. Zelfs aan de rechter zijde waar een behoorlijke slijtage was ontstaan, heeft dokter van Deurzen een reguliere prothese kunnen aanbrengen. Daar had ik niet op durven hopen, het biedt een betere toekomt. Ben verschrikkelijk blij en dankbaar voor de deskundige behandeling. Waar ik eerder gedurende heel lange tijd ontzettend gehandicapt ben geweest, ben ik als het herstel geheel heeft plaatsgevonden, weer tot veel in staat. Ik zou eerder bij deze dokter hebben moeten kunnen aankloppen. Dr. van Deurzen is een prettige persoonlijkheid en luistert goed. Ook de medewerkenden in en rond de o.k. zijn erg prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deurzen, D.F.P. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.