Waardering over Deurzen, D.F.P. van, Ziekenhuis OLVG, locatie Oost - Amsterdam op 12 augustus 2015

8.8
  • Orthopedie

Na een val bleek een pees in mijn schouder (de supraspinatus) te zijn losgescheurd. Via mijn huisarts kwam ik terecht op het OLVG. Mijn indruk is dat dr. van Deurzen de operatie zeer vakkundig heeft uitgevoerd. Inmiddels is de operatie vijf maanden geleden. Ik ben, na een (in het begin best wel moeilijke) revalidatieperiode, nu bijna helemaal pijnvrij. Ik heb weer 80/90% van mijn kracht en beweeglijkheid in mijn schouder terug. Ik ben zeer tevreden over het resultaat tot nu toe. Ik bespeel een strijkinstrument en dat kan ik weer naar volle tevredenheid doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deurzen, D.F.P. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.