Orthopeed Dijkstra, A.J.

Orthopeed

Waardering over Dijkstra, A.J., Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere op 4 maart 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Orthopedie

tuurlijk zijn er vast wel verbetering mogelijk ,al zou ik nu niet zomaar iets weten , maar mijn ervaring in ons Flevo ziekenhuis na heel wat opnamen operaties en behandelingen op verschillende afdelingen vind ik dit ziekenhuis heel erg goed zeer kundige artsen verzorgers verpleging pre operatie en niet te vergeten de dames die zorg dragen voor ontbijt lunch en avondeten .de vier andere ziekenhuizen waar ik ook ooit heb gelegen vond ik op één na ook echt niet slecht. Jammer dat mijn laatste operatie niet is geworden wat we hadden gehoopt er is heel hard door mijn chirurg en heel veel andere artsen en verzorgers mensen aan gewerkt en nu nog steeds . Maar mijn lichaam werkte niet lekker mee .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dijkstra, A.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.