Orthopeed Donken, C.C.M.A.

Orthopeed

Waardering over Donken, C.C.M.A., Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 22 december 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Klompvoeten

Specialisme

Orthopedie

Vanaf het eerste moment dat ik Dr. Donken heb ontmoet had ik vertrouwen in hem. Tijdens dit gesprek zijn 3 scenario's besproken. Toen ik voor een operatie koos nam Dr. Donken, het heft in handen en gaf aan dat hij dan een Triple artrodese incl een aanpassing aan de voorvoet en tenen zou uitvoeren omdat hij daar het beste resultaat mee zou bereiken voor mij. Op 16 december 2020 ben ik geopereerd en was Dr. Donken om 7 uur bij me bij de anesthesie om en 's avonds om 18 uur kwam hij op de verpleegafdeling bij me verslag uitbrengen waarin hij erg tevreden was en zelfs meer had kunnen doen dat van tevoren bedacht. 5 dagen na de operatie heb ik tijdens een gipswissel de röntgenfoto's en de nieuwe voet "live" gezien en wat is hier aan ontzettend veel aan gedaan. Zoals de gipsmeester zei: Full package. Weet niet nog niet wat het uiteindelijke eindresultaat zal zijn maar weet al wel dat Dr. Donken een van de Top orthopeden in de SMK is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Donken, C.C.M.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.