Waardering over Doorn, C. van, Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Almelo - Almelo op 5 juni 2018

9.6

Ik had al lange tijd last van schouderklachten die maar niet overgingen. Toen toch maar naar de huisarts gegaan en daar doorverwezen naar het OCON en dokter Van Doorn. Hij nam de tijd zodat ik mijn klachten kon beschrijven en stelde duidelijke vragen. Na onderzoek van mijn schouders (ook van foto's die direct daarvóór waren gemaakt) kon hij mij heel goed uitleggen waar deze klachten vandaan kwamen en wat de beste behandeling was. De behandeling kon gelukkig ook meteen plaatsvinden door een (pijnloze) injectie in mijn schouders. Na de behandeling waren de klachten meteen een stuk minder en op dit moment zijn ze vrijwel weg. Ik ben zeer tevreden over het resultaat en dokter Van Doorn. Alleen jammer dat ik niet eerder naar de huisarts ben gegaan...

Bent u of werkt u voor Doorn, C. van? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.