Waardering over Doorn, C. van, Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 4 juni 2018

• N.v.t.

• Meniscusletsel

Ik had veel last van mijn knie of liever gezegd achter mijn knie. Mijn huisarts heeft me doorverwezen naar orthopeed van Doorn. Hij heeft toen meteen uitgelegd dat ik een bakerse cyste had en dat zo'n cyste het gevolgd is van een probleem elders in de knie. Hij heeft toen meteen goed doorgepakt en meteen een MRI voor me geregeld. Hier kwam uit dat ik slijtage heb aan de binnenmeniscus. De heer van Doorn heeft me meteen gebeld om de uitslag mee te delen omdat dit in de Kerstvakantie was en pas een week later een afspraak kon maken. Dit vond ik zeer attent. Vervolgens heeft hij tijdens het consult in het ziekenhuis de foto's van mijn knie laten zien en goed uitgelegd wat het probleem is.

Bent u of werkt u voor Doorn, C. van? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.