Waardering over Doorn, C. van, Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 5 juni 2018

• N.v.t.

9.5
  • Knievervanging

Vanwege slijtage aan mijn knie had ik zoveel pijn dat ik een kunstknie moest hebben. De operatie is door orthopeed van Doorn uitgevoerd. Voor de operatie heeft hij me eerst goed onderzocht en heel goed uitgelegd waarom de operatie nodig was en wat de operatie inhield. Hij heeft me ook nog voor de operatie in het ziekenhuis bezocht en heeft me ook meteen na de operatie weer opgezocht. Ik vind het een zeer betrokken arts.Hij heeft de operatie zeer goed en netjes uitgevoerd. Ik heb er slechts een klein litteken aan overgehouden. Het herstel was langzaam maar dat lijkt me ook logisch voor een vrouw van 82 maar ik merk dat ik nog steeds vooruit ga en kan me weet beter bewegen dan voorheen.

Bent u of werkt u voor Doorn, C. van? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.