Waardering over Doorn, P.F., Ziekenhuis MCL - Medisch Centrum Leeuwarden, locatie Leeuwarden - Leeuwarden op 18 mei 2019

1.0
  • Gewrichtsaandoeningen
  • Orthopedie

Doorn wou mij opereren aan een neuroom, waarvan hij aannam dat ik die had. Hij wou dit niet met een gedegen onderzoek vaststellen ( echo of mri scan). Mijn pijnklachten kwamen niet overeen met klachten van een neuroom.Bij de Bergman kliniek konden ze met uitwendig onderzoek en de röntgenfoto's van Doorn vaststellen dat het gewricht uit de kom was. Uit de echo bleek ik geen neuroom te hebben. Doordat er een gewricht, was door de druk nog een gewricht uit de kom gegaan. Doorn heeft daarna alles ontkent via de mail, terwijl ik het dossier en mails van Doorn heb met zijn foute diagnoses. Advies aan alle patiënten er moet altijd een gedegen onderzoek worden gedaan. Niet op basis van aannames!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Doorn, P.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.