Waardering over Dorrestijn, O., Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 13 december 2019

• N.v.t.

5.0
  • RSI
  • Orthopedie

Al meer dan 2 jaar behandeld door deze Dokter, altijd heel tevreden geweest, Echter de laatste keer was het heel anders, had het gevoel dat er niet naar mij geluisterd werd. Dr. zat maar op het scherm te kijken, wat ik ook vertelde, heeft mijn schouder niet bekeken. Stelde een injectie voor in een slijmbeurs zonder zeker te weten of er ook echt een ontsteking zit. Door de huisarts hier in de buurt een echo laten maken, er blijkt helemaal geen ontsteking te zitten. Als we dit niet hadden gedaan, was ik voor niks 140 km naar Nijmegen gereden. Het kan goed mogelijk zijn dat de Dr. een slechte dag had, maar de negatieve ervaring van mijn laatste polibezoek blijft hangen. Zo blijkt maar dat een Dokter ook maar een mens is

Reactie van/namens Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen

Geachte mevrouw/mijnheer,
Ik, uw orthopeed, vind het vervelend om te lezen dat u uw laatste bezoek aan mij minder positief ervaren hebt als de keren daarvoor. Aangezien u anoniem mij een beoordeling geeft kan ik niet nagaan welk polikliniek bezoek dit betrof. Kan u contact opnemen met de Sint Maartenskliniek om een belafspraak met mij in te laten plannen, zodat we kunnen overleggen over uw bezoek.

Mvg Oscar

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dorrestijn, O.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.