Orthopeed Douw, C.M.

Orthopeed

Er zijn 9 waarderingen Waarderen

Waardering over Douw, C.M., Ziekenhuis Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch op 27 juli 2014

Overige aandoeningen

Specialisme

Orthopedie

Mijn zoontje heeft twee zware operaties achter de rug onder leiding van dr. Douw. Bij de eerste operatie werden we totaal niet voorbereid op de grote gevolgen nadien en bij de tweede operatie kon ik mijn kind tijdens de operatie horen gillen omdat de anesthesie verkeerd was gezet! Dat was vreselijk en ik zal het nooit vergeten. Na nog meer fouten en inmiddels ook twijfels heb ik besloten een second opinion te willen, maar ik ben intussen al bijna acht maanden bezig het dossier in handen te krijgen. Dr. Douw werkt hier niet aan mee en dat versterkt alleen maar mijn gevoel van twijfel..

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Douw, C.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.