Waardering over Druyts, P.A.M.C., Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 21 december 2017

4.0
  • Heupvervanging
  • Orthopedie

Vanaf het begin al aan voelde ik me niet serieus genomen. Bij een bezoek werd mij verteld dat er flinke slijtage zat maar ik was te jong (57) voor een nw heup. Het volgende bezoek werd er gezegd dat de slijtage niet zo erg was. Het bezoek daarop werd mij gezegd, als er een 6 in mijn leeftijd zit zou ik een nw heup krijgen. Ik kon nog geen 100 mtr lopen. Foto's en mri scan gehad. Uiteindelijk in januari 2017 geopereerd. Terug voor controle (heel veel pijn en vanaf mijn heup tot aan mijn voet bont en blauw) Ik moest geduld hebben. Na een half jaar nog steeds pijn en lopen als een manke nelis werd mij verteld dat ik dysplastische heup had gehad en nu andere spieren moet gebruiken met lopen. Het volgende tevens laatste bezoek werd mij verteld dat de dysplasie niet zo heel erg was. Kortom bij alle bezoeken werd er iets anders verteld. Het enige wat belangrijk was is dat de nw heup er goed ingezet was en verder moest ik het zelf, met behulp van fysio, maar zelf uitzoeken. Nu bijna een jaar later, loop ik nog steeds niet goed. Foto's maken om eventuele beenlengte verschil uit te sluiten werd geen toestemming voor gegeven. Nu nog steeds fysio en loop bij een podoloog.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Druyts, P.A.M.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.