Waardering over Eggen, P.J.M.G., Overige kliniek Medisch Centrum Waalre, locatie Waalre - Waalre op 12 juni 2015

9.5

Een jaar geleden een AC-luxatie 3de graad opgelopen na een val met MTB. Aanhoudende klachten schouder, nek en schouderblad hebben mij doen besluiten een doorverwijzing te vragen naar medisch centrum waalre. Dr. Eggen heeft mij onderzocht en daarna geïnformeerd over de procedure en heeft mij de keuze gelaten of ik de reconstructie van het ac-gewricht wilde laten doen. Licht gespannen ging ik de dag van de operatie tegemoet. Bij medisch centrum waalre voelde ik me meteen op mijn gemak door de aardige en kundige staf. Ik ging letterlijk lachend de narcose in. Daarna wakker geworden in de verkoeverkamer. De verpleegkundigen hebben 's avonds en 's nachts goed voor me gezorgd en op me gelet. De eerste week na de operatie wel veel pijn en ongemak gehad, was gelukkig wel voorzien van voldoende pijnmedicatie. Een week na de operatie op controle geweest, röntgen foto zag er goed uit, dr. Eggen was zeer tevreden over het resultaat. Ik heb vertrouwen in een goed resultaat dit zal zich de komende maanden uitwijzen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eggen, P.J.M.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.