Waardering over Eijdems, R.J.M.M., Centrum voor orthopedie en beweging Kliniek ViaSana - Mill op 10 februari 2020

• RSI

Dr Eijdems heeft mij op een zeer prettige manier geopereerd. Tijdens de operatie ben ik volledig wakker geweest en heb alles wat is uitgevoerd kunnen volgen op een monitor. Bij elk deel van de ingreep heet de arts mij direct verteld hoe het eruit zag, en wat hij ging doen. Dit alles gebeurde in een rustig en duidelijk tempo waardoor het geruststellend en goed te volgen was. Er is een cuff repair, biceps tenotomie, en laterale clavicula resectie uitgevoerd. Ook de anesthesie is zeer goed verlopen. Dus al met al een zeer goede arts voor mij met een goed samenwerkend team die alles heel goed hebben uitgelegd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eijdems, R.J.M.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.