Waardering over Ensing, G.T., Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen op 19 oktober 2019

9.7
  • Heupvervanging
  • Orthopedie

De heupvervanging moest aanvankelijk worden uitgesteld omdat voorrang moest worden gegeven aan een andere (ernstiger) operatie . Nadat alles hersteld was en de pijnklachten aan de heup toenamen, kon direct een heupoperatie worden geregeld. Donderdagmiddag vond de operatie plaats en zondag was ik weer thuis. De nieuwe heup zit prima en van het litteken is bijna niets meer te zien (keurig onderhuids gehecht). Na zeven weken loop ik alweer zonder stokken of rollator. Ik ben heel tevreden over de vriendelijke en deskundige uitleg, de snelle aanpak en de voortreffelijk uitgevoerde ingreep. Chapeau dr. Ensing!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ensing, G.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.