Waardering over Ettema, H.B., Ziekenhuis Isala Zwolle - Zwolle op 9 juli 2016

7.0
  • Heupvervanging
  • Orthopedie

Mijn vrouw had al 1 jaar erge pijn aan haar heup prothese zijn voor een second opinion naar hem verwezen. Hij heeft de foto'S bekeken en hij zei het was een spier probleem en ze moest de spier maar sterker maken en anders gaan lopen. Hij heeft haar niet eens onderzocht en dat neem ik hem het meest kwalijk mijn had er een rotgevoel aan over gehouden. Ze is eergisteren geholpen en nu bleek de gehele kom los te zitten en is ze een zware operatie ondergaan waarbij er stalen matjes in haar bekken moesten worden geschroefd en de heup opnieuw worden opgebouwd. En bedankt dr Ettema voor uw menselijkheid. Luisteren naar patiënten is vermoeiender dan plaatjes kijken. Techniek niet veel veranderd na 19 jaar, toen zagen ze niets en nu ook niet.Na nog een second opinion Nijmegen is er besloten dat er geopereerd moest worden omdat het kunststof cupje van de kom versleten was...dit kon goed door dr BoskerInmiddels is ze geopereerd en was er meer aan de hand dat men kon zien op de foto's de gehele kom zat los en erachter zaten gaten.Dr Ettema heeft het verslag ervan gelezen en heeft de moeite genomen mij te bellen...ruim een half uur.Hierbij hebben we beiden ons zegje kunnen doen ,gezien mijn vrouw meer mankeerde dan alleen die heup .Hij heeft zijn excuus aangeboden en ook dit te zien als leermoment. De dag erna zijn we gebeld door de Isala Kliniek of we gesproken hadden met betreffende arts en alles naar behoren was opgelost en anders zou ze het anders moeten afhandelen. Kon dit beamen en zei tevreden te zijn met het gesprek en dat het hem sierde contact te hebben opgenomen.Daarna vroeg ze mij wat er gebeurd was met mijn vrouw nu,heb het haar uitgelegd en ze wenste haar beterschap en sterkte met de revalidatie.En dat ze een grote bos bloemen kon verwachten,en inderdaad dezelfde middag al een GROTE bos bloemen.TOP afgehandeld door de kliniek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ettema, H.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.