Waardering over Faber, F.W.M., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk - Rijswijk op 19 maart 2020

Ik heb een heel goede ervaring met mijn second opinion bij dokter Faber. Wat een enthousiaste en humorvolle man is dat. Ik had een hallus valgus en na de operatie van mijn eerste dokter stonden de tenen nog net zo scheef als ervóór. Dokter Faber heeft kordaat en in heldere bewoordingen uitgelegd wat er wel en niet aan verbeterd kon worden. Daarna de operatie gedaan, allebei de tenen in één keer, en het is precies uitgekomen zoals hij dat voorspeld had. Ze staan keurig, zijn weliswaar ietsje stijver, maar ik heb totaal geen pijn meer en kan alle schoenen gewoon aan. Van mij krijgt hij een dikke 10 en de hele kliniek en de medewerkers ook trouwens: wat heerst daar een goede sfeer en wat is iedereen zorgzaam en lief!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Faber, F.W.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.