Waardering over Falke, M.L.M., Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere op 15 augustus 2013

Voor de operatie een heldere uitleg gekregen over de te verrichten ingreep. De houding van de arts c.q. de benadering van mij als patient gaf vrijwel direct vertrouwen. Ook tijdens de operatie (bewust meegemaakt hetgeen ik een ieder kan aanbevelen) werd helder uitgelegd welke ingrepen door de heer Falke werden verricht. Direct na de operatie de operatie werd ik door de heer Falke bezocht. Hij gaf mij hiermee het gevoel echt betrokken te zijn bij de patient. Ook over het consult na de operatie ben ik zeer tevreden. De operatie is wat mij betreft zeker geslaagd. Mijn mobliteit is aanzienlijk toegenomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Falke, M.L.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.