Waardering over Fontijne, W.P.J., Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel op 2 oktober 2018

• Orthopedie

20 jaar geleden was er tijdelijk een schroef geplaatst in het kopje van mijn kuitbeen,met prima resultaat. Nu ik weer klachten kreeg terug gegaan naar het ziekenhuis. Ondertussen was er een andere orthopeed. Deze verklaarde dat een schroef fixatie technisch onmogelijk was. Ik had het verslag van de vorige operatie bij mij,maar hij bleef volhouden dat het niet kon,en dus zat ik te liegen. Omdat ik nogal overstuur was is mijn dochter gaan googelen,en kwam uit bij Dr Fontijne. Vanaf het eerste moment gaf hij mij vertrouwen.Wat dus onmogelijk was heeft hij mogelijk gemaakt. Met prima resultaat. Ook de pre operatieve gesprekken,de dagbehandeling en de anesthesie waren voortreffelijk

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fontijne, W.P.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.