Orthopeed Gaalen, S.M. van

Man
Specialisme
Wervelkolomchirurgie
Er zijn 31 waarderingen Waarderen

Waardering over Gaalen, S.M. van, Overige kliniek Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam - Amsterdam op 1 mei 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rugpijn

Drs. Van Gaalen en zijn p.a. Een top arts en top team! Zo nauwkeurig. Drs. Van Gaalen heeft elke wervel met het blote oog gelezen alsof ik op de stoel bij de tandarts lag. Drs. Van Gaalen kwam met het voorstel vorig jaar een behandel traject van fysio op te starten deze heb ik 6 maanden gedaan. Onlangs kwam ik terug voor controle en mijn rug was aanzienlijk verbeterd. Drs. van Gaalen en zijn p.a. gaven mij niet alleen medisch goed advies, maar hielpen mij weer mijn zelfvertrouwen terug te winnen. Het was een hele klap om even niet te kunnen basketballen. Ik was letterlijk uit evenwicht.  Wij willen u en uw afdeling heel erg bedanken voor al jullie goede zorg en nazorg. Nog belangrijker u hield niet alleen rekening met mijn rug maar ook met mijn liefde voor basketbal. U heeft mijn niet alleen fysiek aangesterkt maar ook emotioneel. Bedankt! Het is fijn wanneer een arts uit zijn hart zijn patiënten helpt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gaalen, S.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.