Orthopeed Gaalen, S.M. van

Man
Specialisme
Wervelkolomchirurgie
Er zijn 29 waarderingen Waarderen

Waardering over Gaalen, S.M. van, Overige kliniek Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam - Amsterdam op 21 maart 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Wervelkolomaandoeningen

Na jaren van pijn, behandelingen bij fysio en pijnpoli, training en medicatie na een wervelfractuur kwam ik uiteindelijk bij dr. Van Gaalen terecht. Eerlijk gezegd had ik de hoop op verbetering al bijna opgegeven en de opluchting was dan ook enorm toen voor dr. Van Gaalen het probleem direct duidelijk was en er misschien zelfs een oplossing was. Een spondylodese zou mogelijk de klachten kunnen verminderen. Dr. Van Gaalen is altijd eerlijk geweest over de kansen, de revalidatie en de risico's en inmiddels is het bijna drie maanden geleden dat ik ben geopereerd. Het gaat goed en ik ben dr. Van Gaalen en zijn team ontzettend dankbaar voor de goede zorgen. Absoluut een aanrader voor wie rugproblemen heeft!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gaalen, S.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.