Waardering over Gaasbeek, R.D.A., Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 17 november 2019

• Kniebandletsel
  • Orthopedie

Wat slecht begon. Met verkeerde communicatie heeft de heer Gaasbeek laten zien dat hij naast arts ook mens is. Daar hij me persoonlijk benaderd heeft en we tot een super gesprek kwamen. Ook al kan hij me niet helpen qua operatie doet hij zijn best om de vervolgen zo goed mogelijk te laten verlopen. Mijn dank hiervoor.

Reactie van/namens Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over uw behandeling in Meander. We willen graag met u in contact komen om uw ervaring te bespreken. Aangezien wij niet beschikken over uw contactgegevens, verzoeken wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar klachten@meandermc.nl zodat wij met u kunnen bespreken hoe wij u van dienst kunnen zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gaasbeek, R.D.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.