Waardering over Gaasbeek, R.D.A., Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 18 oktober 2019

• Knievervanging
  • Orthopedie

Zéér tevreden over specialist en ziekenhuis. Dr Gaasbeek is heel direct en duidelijk, maar ook aardig en een buitengewoon kundige chirurg. Mijn kunstknie was losgeraakt van het bot, waardoor ik vrijwel invalide was en veel pijn had. Het was niet zeker of de vervanging, al dan niet gedeeltelijk, een verbetering zou betekenen, gezien de omstandigheden. De operatie is 150% geslaagd: ik kan weer lopen en fietsen en heb helemaal geen pijn meer gehad, ook niet vlak er na. De risico’s van de operatie zijn goed met me besproken, ik werd als volwaardig gesprekspartner behandeld ( wat vroeger zeker niet altijd het geval was) De nazorg was prima: onmiddellijk na de operatie fysiotherapie en lijstje met dagelijkse oefeningen, goede pijnstilling, aardige verpleging en heel prettig: een eenpersoons kamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gaasbeek, R.D.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.