Waardering over Geerdink, C.H., Ziekenhuis Ikazia ziekenhuis Rotterdam - Rotterdam op 31 mei 2016

• Knievervanging
  • Orthopedie

Als familie zijn wij enorm blij met de wijze waarop Dr Geerdink onze moeder heeft behandeld. Dr Geerdink nam altijd de tijd om naar mijn moeder te luisteren wat haar over haar angst heeft gehaald, en waardoor zij vertrouwen had in de operatie. Het vertrouwen wat wij als kinderen haar niet konden geven, maar de operatie was wel zeker nodig en wij hebben onze moeder nodig in goede gezondheid. Dr Geerdink heeft dus niet alleen onze moeder weer goed kunnen laten lopen door de knieoperatie maar hij heeft ons als kinderen ook een moeder teruggegeven, die weer wil genieten van het leven. Heel dankbaar zijn wij hiervoor!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Geerdink, C.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.