Waardering over Geijsen, G.J.P., Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden op 13 juli 2017

9.7
  • Gebroken heup
  • Orthopedie

Dokter Geijsen voldoet aan de eigenschappen waar naar mijn idee een goede arts aan moet voldoen. Hij is empathisch, menselijk en persoonlijk. Heel belangrijk is dat hij de tijd neemt voor je. Neemt je helder mee in zijn verhaal (kan daarin dingen verduidelijken door visueel te werken en dingen te tekenen, waardoor je veel beter begrijpt waar het over gaat), is kundig en je kunt goed met hem sparren. Maar geeft daarnaast ook duidelijk zijn opinie wanneer je daarom vraagt.

Reactie van/namens Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden

Beste mijnheer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie op onze zorgkaart. Fijn dat u ons beoordeelt met een 9.7 en dat u tevreden bent over uw arts. Ik zal dit mooie compliment aan hem doorgeven!

Met vriendelijke groet,
Laura van Dongen
Afdeling Communicatie Bernhoven

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Geijsen, G.J.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.