Waardering over Geurts, J.A.P., Ziekenhuis Maastricht UMC+, hoofdlocatie - Maastricht op 18 oktober 2017

9.2
  • Botaandoeningen
  • Orthopedie

Bij dr. Geurts terecht gekomen via de Royal Doctors in België. Ziekenhuis, in Den Haag, waar ik onder behandeling was, wist niet goed meer, hoe mijn probleem op te lossen was. Men dacht dat ik een onsteking aan het zitbot had. Intake gehad bij dr. Geurts en zag wel een mogelijkheid om mij te helpen. Na een PET/CT scan kwam men er achter dat het geen onsteking van het zitbot was maar van de weke delen in mijn bil. In augustus 2017 geholpen, 2 weken op de alfedeling orthopedie gelegen, waar ik prima behandeld ben. Dagelijks chirurgen aan het bed, hetgeen ik als prettig heb ervaren. Begin oktober voor controle geweest bij dr. Geurts en alles was gelukkig goed. Wat ik als zeer prettig heb ervaren bij dr. Geurts is zijn empatisch vermogen. Ook zijn manier van uitleggen kan hij goed in Jip en Janneke taal doen, zonder allerlei medische termen te gebruiken. Al met al, een kanjer van een dokter, die ik bij iedereen kan aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Geurts, J.A.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.