Waardering over Goosen, J.H.M., Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 1 december 2016

6.0
  • Heupvervanging
  • Orthopedie

Mijn dochter (18) is voor een 2nd opinion bij dr Goosen geweest i.v.m. aanhoudende heupklachten na een operatie. Zij is licht verstandelijk beperkt en heeft soms extra uitleg nodig en het is handig controlevragen te stellen om na te gaan of ze het begrijpt. Ondanks dat ik dit heb aangegeven (stond ook in haar zorgdossier) heeft dr Goosen hier geen poging toe gedaan. Daarbij komt dat in zijn benadering alle empathie ontbrak. De klinische vaststelling "orthopedisch gezien kan ik niets meer voor u doen" is technisch gezien ongetwijfeld juist, maar ik verzet me er tegen dat je daarmee een 18-jarige die 24/7 (!) pijn heeft weer wegstuurt. Na enig aandringen kregen we een doorverwijzing naar het pijnbehandelcentrum. Toelichting op wat we daar zouden kunnen verwachten was niet mogelijk. Dr Goosen beperkte zich tot het herhalen van de mededeling "orthopedisch gezien kan ik niets meer voor u doen"... Totaal geen integrale benadering, kijkt niet over de schutting van zijn eigen vakgebied hetgeen jammer is voor de Maartenskliniek en het vakgebied. Terwijl het pijnbehandelcentrum aan het einde van dezelfde gang zit. Heel teleurstellend.

Reactie van/namens Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen

We lezen dat u helaas niet tevreden bent over uw ervaring in onze kliniek en zouden dit graag met u willen bespreken. Zou u daarom contact met onze patiëntcontactpersoon willen opnemen? Zij is bereikbaar via e-mail Patientencontactpersoon@maartenskliniek.nl of telefonisch op (024) 365 91 89. Bij voorbaat onze dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Goosen, J.H.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.