Orthopeed Gundlach, U.

Orthopeed

Er zijn 24 waarderingen Waarderen

Waardering over Gundlach, U., Ziekenhuis Admiraal De Ruyter Ziekenhuis, locatie Goes - Goes op 20 mei 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Ik ben anderhalf jaar geleden geopereerd aan hallux valgus en mijn tweede teen was een hamerteen, ik heb bijna 8 weken in het gips gezeten met een pin in mijn tweede teen.Ongeveer een week nadat ik daarvan verlost was begonnen allebei de tenen weer scheef te staan en op de tweede teen kwam een rare bult aan de kant van de grote teen die zeer pijnlijk was.Er werd nog een operatie voorgesteld maar mijn vertrouwen was weg, naar die pijnlijke bult werd ook niet gekeken.Heb er ergens anders naar laten kijken en daar nogmaals laten opereren, bleek dat de tweede teen niet helemaal haaks gezaagd was en de pijnlijke bult was gruis/zaagsel wat niet weggehaald was én volgens deze chirurg hadden er toch echt 2 schroeven in moeten zitten bij de grote teen! Na deze operatie kon ik lopende het ziekenhuis verlaten en nu staat alles weer netjes recht.Wat een verschil in behandeling, Er zullen best mensen zijn die heel erg tevreden zijn,ik ben helaas na anderhalf jaar pas op het punt waar ik wilde zijn

Reactie van/namens Gundlach, U.

Wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over mijn behandeling. Zoals u aangeeft staan er veel goede beoordelingen onder mijn naam. Maar helaas kan geen enkele dokter werken zonder complicaties. Deze complicatie hadden wij ook graag voor u opgelost. Als u nog behoeft heeft aan een gesprek bent u van harte welkom.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gundlach, U.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.