Orthopeed Haagen, M.H.M. van

Orthopeed

Er zijn 13 waarderingen Waarderen

13 resultaten voor je selectie:

Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Rotterdam - Rotterdam

3 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

9-3-2020 nieuwe knie gekregen, dr. Van haagen heeft uitmuntend werk geleverd, ook de voor en na zorg was perfect, zo ook het verblijf in de kliniek , iedereen even zorgzaam en betrokken. Loop...

11 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Dokter van Haagen luisterde goed naar mijn klachten en heeft mij uitstekend geholpen.

9.1

3 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Dr.Haagen, heeft alles goed uitgelegd, zeker ook de nadelen. Eigenlijk ben ik zeer tevreden.

28 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Uitstekende uitleg over wat er mis is met mijn voet (afgescheurde pees) en waarom op mijn leeftijd (75) en gegeven mijn lichamelijke conditie (pace-maker, astma) een chirurgische ingreep niet veel...

9.7

2 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Vanaf het eerste consult had ik bij deze arts een vertrouwd gevoel. Toch had ik hierna nog een paar vragen. Het was geen enkel probleem om met hem een tweede consult af te spreken. In dit gesprek nam...

11 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kwam voor we meniscusoperatie - stuk meniscus was afgescheurd. Dhr. van Haagen heeft een fijne manier van communiceren, was duidelijk in wat hij zou gaan doen en stelde mij op de hoogte van...

9.2

29 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Betreft voorste kruisbandreconstructie. Luistert goed, beantwoordt al je vragen, legt alles zorgvuldig uit en neemt de tijd. Stelde gerust op de operatiekamer (tezamen met alle collega's) en ook...

9.8

2 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Dr Haagen heeft heel snel aan de hand van twee röntgenfoto’s een diagnose gesteld, de foto’s zijn schijnbaar niet volledig geweest nadat ik op eigenkosten een MRI scan heb laten maken bleek dat...

4.6

23 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne arts die heel goed naar je luistert de tijd voor je neemt

9.9

8 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zozeer tevreden over de behandeling en het resultaat.

23 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Dr van Haagen is een fijne arts die straight to the point is . En ook de tijd voor je neemt Voor je enkel zou ik hem echt aanraden

9.8

23 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Deskundige arts, luisterde goed naar mijn verhaal en nam de tijd. Ben snel en goed geholpen.

8.8

15 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Erg fijne arts, nam de tijd om te luisteren naar mijn klachten en legde alles goed uit. Ook mijn fysiotherapeut kon contact opnemen voor extra vragen.

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 13 waarderingen.