Waardering over Haaren, E.H. van, Ziekenhuis Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen - Geleen op 5 september 2019

• Knievervanging
  • Orthopedie

Dr. Van Haaren heeft mij goed begeleid in het maken van de keuze voor een totale knieprothese. Voordat de operatie plaats vond kon ik door middel van een paar telefonische consulten mijn vragen kwijt en nam hij alle tijd voor mij. Inmiddels is de operatie uitgevoerd en ik ben meer dan tevreden over zijn aanpak, zijn luisterend oor, zijn vakbekwaamheid. Hij stond ook open voor mijn wens dat ik tijdens de operatie naar mijn eigen muziek kon luisteren. Voorts ben ik uitermate tevreden over het Zuyderland ziekenhuis Sittard en het verplegend personeel. Een tien met een griffel voor het hele team

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Haaren, E.H. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.