Orthopeed Haastrecht, J.M.J.C. van

Orthopeed

Geslacht
Man
Er zijn 23 waarderingen Waarderen

Waardering over Haastrecht, J.M.J.C. van, Ziekenhuis Isala Diaconessenhuis Meppel - Meppel op 31 januari 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Gebroken heup

Specialisme

Orthopedie

Op maandag 28 januari 2019 zijn mijn schroeven uit mijn heup verwijderd. Reden: na anderhalf jaar liep ik nog steeds niet goed. Vooraf een goed gesprek gehad, zeker m.b.t. eventuele risico's bij her- operatie. De term: "Baat het  niet, schaadt het niet", trokken mij over de streep. En zeker toen dokter Haastrecht ook nog zei: "Als het lopen niet beter wordt, heb je er tenminste alles aan gedaan." Deze twee opmerkingen hebben mij een zeer gerust gevoel gegeven. De operatie is goed verlopen, ik was "bij" omdat ik een ruggenprik had gekregen. Ik vond het fijn om alles bewust mee te maken. Ik had zelfs onder het zeiltje nog praatjes. En we hebben ook nog gelachen tijdens de operatie! Het duurde wat langer, omdat de laatste schroef een beetje zoek was, maar ik ben geen moment ongerust geweest. Met behulp van een röntgenfoto werd tie dan toch gevonden. Een goed verlopen operatie, mede dankzij een kundige arts! Dank u wel dokter Haastrecht!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Haastrecht, J.M.J.C. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.