Orthopeed Hagedoorn, J.A.

Orthopeed

Er zijn 37 waarderingen Waarderen

Waardering over Hagedoorn, J.A., Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 12 oktober 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Orthopedie

Hij is m.i. een kundig chirurg, technisch gezien. Zijn empathisch vermogen was echter jammer genoeg in het laatste gesprek ver te zoeken. Zes weken na operatie ene been begon hij tussen neus en lippen over afwijking andere been. Het stelde niets voor volgens hem. Maar het kan wel een operatie inhouden op kortere termijn dan vooraf van was uitgegaan en dat stelt voor mij wel degelijk iets voor. Ben nog maar net aan het lange revalidatietraject begonnen en dan begint hij over operatie andere kant zonder zich te realiseren wat dat voor de patiënt inhoudt.  Volgens hem zou ik de pijn dan wel weer vergeten zijn. Het gaat echter niet alleen om de pijn maar ook praktische zaken. Zeer demotiverend in het revalidatietraject. Onduidelijke uitleg luxatieproblematiek in 2e 6 weken.Ik schrijf deze beoordeling hoewel ik weet dat het geen zin heeft. Orthopedisch chirurgen trekken zich niets hiervan aan en al helemaal niet in de Meanderfabriek

Reactie van/namens Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over uw behandeling in Meander. We willen graag met u in contact komen om uw ervaring te bespreken. Aangezien wij niet beschikken over uw contactgegevens, verzoeken wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar klachten@meandermc.nl zodat wij met u kunnen bespreken hoe wij u van dienst kunnen zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hagedoorn, J.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.