Waardering over Hal, C.T.H. van, Ziekenhuis Ziekenhuis Rivierenland - Tiel op 4 september 2019

• Knievervanging
  • Orthopedie

Ik vind  Dr.. van Hal een Toparts. Het is dat de cijfers maar tot 10 gaan anders had ik haar nog hoger gewaardeerd.Zij heeft mij nu twee maal geopereerd, bij de tweede keer heb ik een nieuwe knie gekregen, en nu word ik aan mijn andere knie geopereerd worden. En ze vroeg netjes of ik nog vragen had, of dat alles nog duidelijk was van mijn andere knie.Bij mijn eerste knieoperatie is alles heel voorspoedig gegaan, maar ze heeft me wel verteld dat het deze keer ook anders zou kunnen gaan.Er waren zelfs mensen die dezelfde operatie in twee andere ziekenhuizen hebben gehad die een complimentje gaven hoe mooi dat de wond is.En ze blijft vrolijk. of het nu 7uur in de ochtend ,7 uur in de avond met OK dgn of op de spreekuren.altijd lachen. En omdat mijn huisarts en zij de zelfde achternaam hebben noem ik haar van Hall-Chantal. Daar doet ze heel niet moeilijk over. Nog maals voor mij is zij een Toparts

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hal, C.T.H. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.