Orthopeed Hart, C.P. van der

Orthopeed

Er zijn 15 waarderingen Waarderen

Waardering over Hart, C.P. van der, Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 25 juli 2014

Overige aandoeningen

Specialisme

Orthopedie

Uitmuntende arts die oor en oog heeft voor de patient. Heb volledige knieprothese gehad. Ik kon vergelijken want ik heb al eerder een knieprothese gehad ( aan mijn andere been). De verzoring is ook uitstekend, elke patient heeft een eigen kamer, ook aan de keuken kan een compliment gegeven worden. Kortom, bij klachten aan het bewegingsapparaat is dit een uitmuntend adres. Ben nu 6 weken na de operatie en kan fietsen, lopen zonder stok en nog belangrijker geen pijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hart, C.P. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.