Waardering over Haven, I. van der, Centrum voor orthopedie en beweging AVE Orthopedische Klinieken, vestiging Almere, Bartok Kliniek - Almere op 11 januari 2019

1.6

Elders was geconstateerd ( Bergman kliniek) dat een teenkootje verbrijzeld was.Na behandeling in Bergman kliniek bleef de pijn en zijn we naar Dr.v.d.Haven gegaan die meende te zien wat er aan de hand was en kon het naar zijn zeggen goed herstellen. Nadat hij  geopereerd had bleef de felle pijn bestaan en zou het kunnen zijn door het plaatje wat hij tijdelijk geplaatst had. Dat is toen verwisseld voor een schroef maar bleek ook niet de verlossende oplossing te zijn waarop hij voorstelde de schroef toch maar te verwijderen en zou hij bekijken wat hij aan de scheefstand van bewuste teentje kon doen.Toen mijn vrouw bijkwam van de narcose ontwaarde zij verschillende medici om haar bed en v.d Haven deelde haar doodleuk mee dat hij de pezen van alle 5 tenen maar door gesneden had om een en ander er mooier uit te laten zien.Dat was dus een fatale misrekening want nu staan alles nog scheef en kan ze haar tenen niet meer bewegen hetgeen ook niet meer te herstellen is. Bepaald schoenen etc. kunnen nu ook bij grof vuil maar daar had hij weinig boodschap aan.Hoewel hij diep door het stof ging zou ik niemand aanraden het volledige vertrouwen aan hem te schenken...zeker niet als men onder zeil gaat en je de verrassing maar af moet wachten.Ongevraagd worden doodleuk je pezen door gesneden en hoewel het een vreselijk aardige kerel is zal hij nopoit meer bezocht worden door ons.!

Bent u of werkt u voor Haven, I. van der? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.