Waardering over Havinga, M.E., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 29 januari 2020

• N.v.t.

4.0

Ben in het kader van een tweede mening bij de rugpoli van de OCON terecht gekomen. Dit na slecht contact en verkeerde diagnose in Gelre Apeldoorn. Ik ken de OCON, omdat ik daar al 12 jaar patient ben met mijn knie. Koos voor Havinga omdat deze goed uit de beoordelingen kwam. Het was voor mij een grote teleurstelling. Moest ter plekke de brief nog lezen. Kwam haastig over. Na de MRI scan bijna 4 weken niet te bereiken. Na uiteindelijk zijn mening te hebben gegeven via de neuroloog, wilde ik daar met hem over praten. Hij wilde mij niet opereren,omdat hij dacht dat het niet zou helpen. Terwijl de scan duidelijk een probleem aangaf. 4 weken geprobeerd hen te contacten, maar had denk ik geen interesse. Is dus niet gelukt.Nog steeds extreme pijn en kan bijna niet lopen door die pijn. Havinga zal best een goede orthopeed zijn, daar kan ik niet over oordelen. Maar communicatief zeer slecht. Kreeg het gevoel dat hij zijn Apeldoornse collega niet wilde afvallen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Havinga, M.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.