Waardering over Heeg, M., Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen op 26 december 2016

9.5
  • Orthopedie

Aan het begin van de zomervakantie 2016 is mijn dochter door dr. Heeg geopereerd om haar lengtegroei te remmen (epifisiodese). De operatie ging snel en is goed verlopen. De verzorging op de kinderafdeling was erg goed. De begeleiding na de operatie door verplegend personeel en fysiotherapeut uitstekend. Het was prettig dat ik naast haar op een logeerbed kon blijven slapen. Wij hadden het geluk dat het andere bed op de kamer niet bezet was, anders was het wellicht wat krap geweest, maar nog altijd prima. Mijn dochter is goed hersteld en is blij dat haar groei geremd is. Wij hebben het contact met dr. Heeg en de verzorging en het verblijf in het Wilhelmina ziekenhuis als prettig ervaren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heeg, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.