Waardering over Heeg, M., Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen op 25 november 2016

8.2
  • Gebroken heup
  • Orthopedie

Ik ben twee keer geholpen aan heupdysplasie. Ik ben heel tevreden, alleen heb ik een keer 50 minuten moeten wachten op een controleafspraak. Dat kan gebeuren, maar toen werd mijn afspraak een beetje afgeraffeld en daarvoor had ik toen 2,5 uur heen gereden, dus dat vond ik minder. Verder ben ik wel onwijs tevreden. Iedereen is heel behulpzaam en meelevend, je wordt goed verder geholpen en alles wordt gecheckt. Ook kun je op een kamer apart als je zo'n ingrijpende operatie hebt ondergaan. Iedereen is heel lief en de zorg wordt goed afgestemd op de persoon

Reactie van/namens Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen

Bedankt voor uw positieve waardering over ons ziekenhuis, ondanks het feit dat u eenmaal zeer lang hebt moeten wachten waardoor uw afspraak in de verdrukking kwam. Dat is uiteraard niet onze gewoonte en ook niet onze bedoeling! Met vriendelijke groet, Wilhelmina Ziekenhuis Assen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heeg, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.