Waardering over Heeg, M., Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen op 19 december 2016

8.8
  • Orthopedie

Ruim 2 jaar geleden al voor het eerst bij Dr. Heeg op afspraak geweest vanwege een heupdysplasie van mijn linkerheup. Hij werd mij aanbevolen door 2 andere orthopedisch chirurgen. Fijne eerste afspraak. Op dat moment voelde ik me nog niet 'klaar' genoeg voor de pittige operatie (Ganz Osteotomie). Ik voelde geen enkele druk vanuit Dr. Heeg en heb pas 2 jaar later besloten de operatie toch te gaan doen vanwege verergering van klachten en leeftijd.Ik ben in april 2016 geopereerd. Heb een plexus verdoving gehad en verder algehele narcose (mijn complimenten ook voor de anesthesioloog!). Operatie vlot verlopen en met goed resultaat. Het is een vrij zware operatie maar het verplegend personeel en de fysio in het ziekenhuis hebben me goed begeleid zodat ik na 5 dagen weer naar huis mocht met al redelijke mobiliteit. 1 week na de operatie volledig af van de pijnstillers.Goede nazorg met regelmatige controles en uitleg voor fysio en bewegings- en krachtopbouw. Ik heb onlangs mijn laatste controle gehad. Mijn heup ziet er goed uit, en ik kan weer lopen zonder pijn. Iets waar ik jaren voor mijn operatie veel last van heb gehad. In mijn opzicht, heel geslaagd dus, en daarvoor wil ik Dr. Heeg hartelijk danken!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heeg, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.