Waardering over Heeg, M., Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen op 11 februari 2013

Via een second opinion ben ik vanwege een heupdysplasie bij Dr. Heeg terechtgekomen. De vooronderzoeken verliepen heel vlot en de ondersteuning/begeleiding daarbij door het ziekenhuispersoneel lag (mijlen)ver boven het gemiddelde in Nederland! De operatie verliep voorspoedig en de verzorging daarna was van een ongekend hoog (service)niveau. Ondanks alle bezuinigingen in Nederland weet het Wilhelmina ziekenhuis dit op een heel hoog peil te houden! Ook over de nabehandeling/controles ben ik zeer te spreken. Vrijwel geen wachttijden en Dr. Heeg neemt voldoende tijd om vragen te beantwoorden, etc. Zijn manier van omgaan met mij en mijn ouders was zeer prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heeg, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.