Orthopeed Heesakkers, N.A.M.

Orthopeed

Waardering over Heesakkers, N.A.M., Centrum voor orthopedie en beweging Annatommie mc Apeldoorn - Apeldoorn op 21 maart 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Complex Regionaal Pijn Syndroom (CRPS)

Ik ben heel tevreden hoe het gaat binnen Annatommie MC. Zeer snel kon ik er terecht. Alles werd duidelijk uitgelegd over de cuff repair en de bicepstenectomie De dag van de operatie verliep alles heel vlot en werd ook alles duidelijk uitgelegd. Ik kreeg een zenuwblok in de nek middels echo en algehele narcose. Na de operatie uitleg door fysio en medicatie door de verpleegkundige en na wat te eten kon ik weer naar huis. Doordat mijn arm nog verdoofd was ging dit prima. Nacontrole na 2 weken en toen werden ook de hechtingen verwijderd die niet opgelost waren. Na 8 weken weer naar orthopeed geweest.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heesakkers, N.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.