Waardering over Heijnen, S.A.F., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Breda - Breda op 29 september 2019

Een groot pluspunt is de snelheid waarmee alles ingepland wordt. Binnen 5 weken had ik een analyse en is de operatie (meniscushechting) uitgevoerd. Dr. Heijnen is kort en duidelijk in zijn analyse en voorstel voor een operatie. Het overviel me wel wat. Achteraf bezien had ik meer behoefte aan duidelijkheid over vervolg en herstel. Ik begrijp dat zoiets van veel persoonlijke factoren afhangt, maar meer duiding was prettig geweest. De operatie verliep heel soepel en prettig. Ik vond het vervolg wat onduidelijk. Voor de operatie is 3 weken krukken genoemd, maar na de operatie bleek dat ik 6 weken op krukken moest. Ook was in de POS gezegd dat er direct fysio beschikbaar moest zijn, maar ook dat kon nog 5 of 6 weken wachten. Na de operatie heb ik via de mail nog diverse vragen gesteld en ik ben daarover snel terug gebeld. Tot nu toe (3 maanden na operatie) gaat het goed. Uiteindelijk hoop ik weer te kunnen hardlopen. Voor alle zekerheid wacht ik daar nog mee.  De kliniek is professioneel, snel, correct, etc. Het had voor mij persoonlijk prettiger geweest als er iets meer aandacht was voor de gevolgen van de ingreep en het proces erna.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heijnen, S.A.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.