Orthopeed Hellemondt, G.G. van

Orthopeed

Er zijn 35 waarderingen Waarderen

Waardering over Hellemondt, G.G. van, Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 29 oktober 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Specialisme

Orthopedie

Mijn ervaring met Dokter van Hellemondt is in een woord top! Naar een totale knieprothese en knieschijf te hebben gekregen in Augustus 2019 bleef mijn knie stijf maximale buiging was nog maar 85 graden naar operatie in Venlo . Als je 47 bent en niet meer op je fiets kan dan baal je als een stekker. Dokter van Hellemondt zag er toch nog iets in om via een operatie de verklevingen door te knippen, hij zei wel ik ben geen wonder dokter. Nou wat mij betreft wel, ik had gelijk vertrouwen in deze dokter. Ik ben op 7 Okt jl geholpen en kan weer 115 graden buigen en weer op mijn fiets het is een top kliniek ook de verpleging was erg goed Mijn dank is dan ook zeer groot

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hellemondt, G.G. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.