Waardering over Henket, M., Ziekenhuis Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem - Gorinchem op 25 oktober 2020

• Heupvervanging
  • Orthopedie

Al geruime tijd had ik last van mijn heup door artrose. De onderzoeken en gesprekken heb ik echt ervaren als een gezamenlijke verkenning, waarin ik ruimte had om, op basis van heldere informatie, tot eigen keuzes te komen tav de wijze van behandelen. Ik heb ook onderzocht of ik mij door een private zorgverlener zou laten helpen. Maar heb bewust gekozen door behandeling door Dr. Henket. Zij is helder in haar wijze van communiceren, komt zeer kundig over en heeft een prettige balans tussen inlevingsvermogen en zakelijkheid. De behandeling (een nieuwe heup) is succesvol verlopen en levert nu geen klachten meer op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Henket, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.