Waardering over Henkus, H.E., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 12 januari 2021

• Heupvervanging

Als ervaringsdeskundige (ben de afgelopen 40 jaar meer dan 30x geopereerd door orthopeden, chirurgen, neurochirurgen, MDL specialisten, enz) beveel ik dr. Henkus en het Park Medisch Centrum ten zeerste aan. Diagnose, informatie, pre-op, opname, anesthesie, ingreep, verzorging in de verkoeverkamer, fysio, verzorging na de ingreep, alles was uitmuntend: perfectie in elk detail. Meestal geef ik geen cijfer voor vriendelijkheid (want je kiest de arts en de kliniek uit op vakmanschap), maar in dit geval een pluim voor de zeer sympathieke en menselijke benadering door drs. Henkus en alle professionals die ik in het Park Medisch Centrum heb ontmoet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Henkus, H.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.